Toimitusehdot

Ole hyvä ja tarkista, löytyykö kysymykseesi vastaus alla olevista osioista, ennen kun otat meihin yhteyttä.

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimitus kulut sisältyvät hintaan eikä tästä koidu ylimääräisiä kustannuksia.

Toimituksen kesto

Toimitamme tuotteitamme ympäri Suomea käyttäen DPD kuljetusyritystä. Toimituksen
arvioitu kesto on normaaliolosuhteissa 3-5 arkipäivää, mutta voi olla koronatilanteen
vallitessa 8 arkipäivää. Nämä toimitusajat ovat arvioituja aikoja, ja voivat muuttua
kuljetusyrityksen tilanteen mukaan, joten emme voi vastata mahdollisista pidemmistä
toimitusajoista.

Kuljetusyritys vastaa toimitusajankohdasta. Jos kuljetusyritys on yrittänyt toimittaa tilausta,
mutta et ole ollut kotona ottamassa vastaan tilausta, niin kuljetusyritykseltä ollaan sinuun
päin yhteydessä.

Peruutus

Jos päätät peruuttaa tilauksen, niin voit tehdä näin aina 14 vuorokauden päähän toimituksesta. Jos peruuttamisajan viimeinen päivä on lauantai tai pyhäpäivä, peruuttamisilmoituksen voi tehdä vielä sitä seuraavana arkipäivänä. 

Palautettavan tuotteen pitää olla ehjä ja myyntikelpoinen. Kuljetuslaatikon pitää olla myös ehjä ja käyttökelvollinen. Palautettavaa ehjää tuotetta ei voi palauttaa rikkinäisessä kuljetuslaatikossa.

Jos perut kaupan, tavara on palautettava viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Huomaathan, että joudut omakustanteisesti maksamaan palautuskulut, joka on yleensä €35 luokkaa, kun paketin koko on 150cm x 35cm x 13cm ja paino 24kg.

Peruuttamisilmoitus pitää tehdä vapaamuotoisesti sähköpostiosoitteeseen: info@riipu.fi

 

Reklamaatio ja palautusehdot

Mikäli kuljetuspakkauksessa on ulkoisia vaurioita, kerro asiasta heti kuljetusyrityksen kuljettajalle. Asiasta on pikimmiten oltava yhteydessä myös meihin sähköpostitse.

Mikäli tuote on vaurioitunut, puutteellinen tai väärä, on sinun tehtävä kirjallinen reklamaatio. Kun tuote on vaurioitunut tai väärä, niin maksamme palautuksen kustannukset ja hoidamme viallisen/väärän tuotteen noudon kuljetusyrityksen kanssa. Sinun kanssa sovitaan kuljetusyritykselle sopiva aika, jolloin viallinen/väärä tuote voidaan noutaa.

Reklamaatio pitää tehdä vapaamuotoisesti sähköpostiosoitteeseen: info@riipu.fi

Rahanpalautus

Pyrimme suorittamaan mahdollisen rahanpalautuksen 3 – 5 arkipäivän sisällä, mutta viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemma vastaanottaneet ehjän ja myyntikelpoisen tuotteen tai kun mahdollisesta rahanpalautuksesta tai hyvityktsestä on sovittu.

Maksu palautetaan saman maksutavan kautta, jota käytit tilauksesi yhteydessä. Jos olet maksanut ostoksesi esimerkiksi verkkopankissa, palautus tapahtuu pankkitilillesi, kun taas luottokorttimaksu hyvitetään vastaavasti luottokortillesi.

Takuu

Tuotteiden laatu on meille erittäin tärkeää, joten jokaisella tuotteella on 12-kuukauden takuu. Jos tilauksesi kanssa esintyy mitään ongelmia, niin ota meihin välittömästi yhteyttä, niin korjaamme tilanteen!

Ota yhteyttä





Y-tunnus: 1714477-2 Es-Me / Riipu.fi. Haavistontie 18, 33960 Pirkkala, Suomi.

Asiakaspalvelu: info@riipu.fi / Puh. 040 044 1459